Automatisering voor MKB en de thuiswerker
Home

Products

Services

Support

Nieuws

FAQS

Contact

Penguin
Bij problemen met uw bij Braha Systems gekochte apparatuur kunt u terecht op het volgende mailadres:

support@braha.nl

Hebt u een PC, geef dan ook het nummer door, wat u op de achter- of onderkant van de kast kunt vinden. Wij kunnen dan precies bepalen, welke onderdelen in uw machine zijn gemonteerd.


Indien u hulp op afstand nodig hebt, kunt u op deze link klikken:

Hulp op afstand

Mogelijk krijgt u een melding van uw browser, met de vraag wat u met het bestand moet doen. Klik op openen, het programmaatje zal dan op uw PC worden uitgevoerd.
Met deze dienst wordt (na het maken van een telefonische afspraak) uw buroblad gedeeld met een medewerker van BraHa Systems. Hij of zij kan dan direct uw muis en/of toetsenbord bedienen.
Bij afsluiten (dus na de helpsessie) blijven er geen restanten van geinstalleerde programma's achter op uw PC.

  powered by SuSE